30.06.2017.


Pozdrav, pozitivci, konačno evo novog posta i to jednog radosnog, kako mu i sam naziv kaže. :)
Inače, za današnji tag me je nominovala draga drugarica Jelena na njenom blogu Tragač za zrnom dobra.

Ideja je da se u postu odgovori na 10 pitanja koja su povezana sa lepim trenucima i srećom, a takođe ovo može poslužiti i da čitaoci bliže upoznaju blogera čije tekstove čitaju. :)
Pa, da počnemo!

P.S. Na kraju posta vas očekuje jedno malo iznenađenje i darivanje, predlažem vam da ostanete sa mnom do kraja! :)


1. Način da samoj sebi instant popravim raspoloženje...

Muzika. Ona je za mene lek. Bilo da sam samo bezvoljna ili nervozna, tužna, pustim odgovarajuću muziku, odvrnem do daske i đuskam po kući. Mnogo pomaže, verujte mi, savetujem da pokušate! :)

2. Mali trikovi da drugima izmamim osmeh na lice...

Nemam trik kojeg sam svesna. Ali dešava mi se, i to ne retko, da mi ljudi napišu na društvenim mrežama ili kada se sretnemo pa ćaskamokažu da nekako pozitivno utičem na njih svojim rečima, mišljenjem, ponašanjem. 
Bliski ljudi najviše vole kad ih grlim, kažu da im tada prenosim pozitivnu energiju. :)

3. Rođendanski poklon koji me je oduševio

Definitivno ovogodišnji, od moje dečice! :) Da pojasnim: krajem prošle godine sam počela da radim kao nastavnica u osnovnoj školi, a uz to sam i odeljenski starešina šestacima. Ovo je, između ostalog, ono što su mi poklonili za rođendan, kada su mi i u školi priredili iznenađenje:


Mislim da se ne vidi lepo šta piše, pa ću vam napisati:

Srećan rođendan
Zato što nas držite na okupu ovako blesave.
Zato što imate lepu reč za svakog od nas.
Zato što ste tu da nas posavetujete kada nam treba savet.
Zato što ste spremni i voljni da sa nama podelitedeo vaše duše
i što vaše pesme nikog ne ostavljaju ravnodušnim.
Zato što ste dobri prema nama kad niko nije.
I baš zato ste vi naša najbolja razredna!
Voli vas vaše VI-1

Ovo je rođendanski poklon koji ću pamtiti do kraja svog života i zbog koga mi je vrlo malo falilo da se rasplačem od sreće. 

4.Moje srećno mesto je...

Nemam srećno mesto u smislu sobe, kuće, grada i tome slično. Moje srećno mesto je u posebnim rukama koje najlepše grle.

5. Ovaj svet bi bio radosniji kada bi bilo manje/više...

Više ljubavi među ljudima, više brige o životinjama i prirodi... Manje zavisti, loših misli, zla u svakom obliku.
Potrebno nam je više vere, a manje stava "jedan čovek ne može napraviti promenu".
Baš naprotiv, ako svako krene od sebe, pa počne unositi promene u svom okruženju, vrlo brzo bi nastalo mnogo više svetla i radosti na ovom svetu.

6. Pesma koja mi izaziva radost

Ne mogu se odlučiti za jednu, ali radio koji slušam stalno je Play radio, tako da mi se većina pesama koje oni puštaju dopadaju. 
Pesma koju bih u poslednje vreme mogla izdvojiti i koju sam jedva čekala, a posle danima preslušavala jeste "Dangerous drug" od Nevene Božović. :)

7.Stvar/pojava koja me raduje, a ne biste očekivali da je tako...

Hmm, možda tišina? Da, pošto sam brbljivica, pretpostavljam da ljudi ne bi baš očekivali da volim da se osamim i uživam u tišini, a upravo je tako. Svakog dana, makar na kratko, ovo priuštim sebi jer mi je potrebno da osluškujem sebe, svoje želje, srce i snove na miru, izolovana od drugih ljudi.

8. Poslednji put kada me je neko obradovao bilo je...

Danas! :) Zvala me je drugarica koja je trenutno jako daleko (drugi kontinent). Pričale smo, promišljale, filozofirale, smejale se, podržavale... I ceo dan mi je lep i radostan zbog nje. Volim te, Joko. <3

9. Na internetu me najviše raduje...

Kada pročitam neku lepu vest, nešto što uliva nadu. Kada otkrijem neki novi blog iz čijih tekstova učim, budim uspavanu energiju, pronađem blogera koji mi inspiriše svakodnevnicu...

10. Najradosniji trenutak u ovoj godini

Ne mogu izdvojiti jedan, jer sam tip osobe koja veruje i trudi se da u svakom danu pronađe nešto dobro, lepo i vredno. I svaki trenutak, događaj, bio manji ili veći, podjednako mi je važan.
Želja mi je da svojim tekstovima upravo i utičem na ljude da tako gledaju na život. Da ne čekaju krupne događaje da bi bili srećni. Da ne čekaju idealne uslove da bi živeli (mislim na istinsko življenje, ne robotsko preživljavanje dana za danom). 
Radost je u nama i svuda oko nas, ako umemo da je prepoznamo, ako budno osluškujemo.


Nadam se da su vam moji odgovori bili dovoljno interesantni da sa mnom stignete do kraja posta. :)
Pre nego što objasnim o kakvom je iznenađenju reč, želela bih da pozovem i ostale blogere da urade ovaj tag, kako bismo zajedno širili radosne trenutke i pozitivnost. :)

A sada iznenađenje: 
S obzirom da je leto počelo i da će mnogi od nas biti na odmorima, raspustima, ovakvi dani su idealni i da pročitamo neku lepu, laganu, zanimljivu knjigu. 
Pomislila sam da je dobra ideja i da vam jednu poklonim, ja sam je već čitala, žanr je ljubavno-avanturistički, opuštajuće letnje štivo. :)

U pitanju je "Knjiga ljubavi" Filipe Fjoreti. 











Zašto nju preporučujem i poklanjam, pročitajte ovde.

Šta je potrebno da bi neko od vas dobio ovu knjigu od mene:

Skoknite do moje fejsbuk stranice Zrno pozitive, lajkujte je (ako još uvek niste) i ostavite komentar tamo, ispod ovog posta, o čemu bi se radilo u vašoj Knjizi ljubavi, kada biste je pisali. :)

Vrlo jednostavno, zar ne?! Igramo se do nedelje do 22h, kada ću objaviti ime dobitnika i poslati mu knjigu u ponedeljak. Neka vam odgovori budu kreativni! Radujem se slanju knjige nekome od vas! :) 

Do novog posta,
puno vas pozdravljam,
uživajte u letu!

Vaša Marija

4 коментара:

  1. Маки, и ја у последње време пишем о лепим стварима које ме окружују, о дивним, позитивним људима који нас инспиришу... И то моје писање људима се свиђа и изазива осмех... Хвала ти на дивним одговорима који толико личе на тебе... Љубим те :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suzo, drago mi je što ti se svideo tag, mogla bi i ti da ga uradiš, da širimo zajedno pozitivnost. :) Ljubim!

      Избриши